באם חשבת להשקיע בסמליין כיבואן סמסונג רשמי- כדאי שתקרא

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
Segev784 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 67
הצטרף: אוקטובר 2014
שם מלא: Segev Gigi
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 4 פעמים

באם חשבת להשקיע בסמליין כיבואן סמסונג רשמי- כדאי שתקרא

נושא שלא נקרא #1 

שלום לכולם . בהמצלת הפורום ,רכשתי לפני שנתיים וחצי מסך פלמה סמסונג 51 אינצ מדגם F5500 כמו קודמיי בפורום ,הופיע פס על המסך שדרש הפעלת אחריות. ב24/02 שזה כחודש אחורה סמסונג לקחו את המסך ל"תיקון" , כשבוע לאחר מכן יצרה איתי נציגה מהמעבדה וטענה כי הם אינם יכולים לתקן תקלת מסך והציעה לי כ"פיצוי" מסך גדול יותר 55J5500 , מסך שהוא אינו תלת מימד ועם ביקורות צוננות ביותר , סירבתי להצעה וביקשתי שיציעו לי מסך עם תלת מימד, אף בתוספת תשלום לעד 60 אינצ, הבטיחה בדיקה ,שאולי בכל זאת יוכלו לתקן את המסך שלי ושתחזור אליי עד יומיים.
לאחר המתנה מרובה של כמה ימים, התקשרתי לשירות של אלקטרוניק פרו לבדיקה מדוע לא חזרו אליי, נציגה אחרת טענה שרק מהמעבדה יכולים לחזור אליי בנושא ויחזרו אליי עד יומיים נוספים . התקשרתי שוב כעבור שלושה ימים הנציגה מהמעבדה הועילה בטובה לחזור אליי עוד באותו היום , הפעם הציעה 48H6400 מעודפים ומצלמה כ"פיצוי" כשסירבתי הציעה לבדוק שוב באם אפשר לתקן את המסך שלי ,הסכמתי, הבטיחה לחזור אליי עד למחרת. עברו 7 ימים מאז ניסיתי ליצור קשר עם המעבדה מספר פעמים אך ללא מענה. התקשרתי לשירות וביקשתי לאסוף את המסך החליפי שהשאירו כאן משום שאני מתכוון לרכוש מסך חדש.
כרגע עבר שבוע נוסף ואין עונה ואין שומע. (היום נלקח המסך החליפי, כמובן שלא שום בדיקה מצידם או שאלות מצידם)

סיפור ההתנהלות הארוך והמפורט היה לצורך המחשה של מלחמת ההתשה והחוסר אונים.

מעניין לעניין . אשמח לדעת איפה אפשר לקנות 65K700 של אייסנס.

תודה לכולם.

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

תספר את זה לטלHD שיש לו 8 פאזמות של סאמסונג שלא התקלקלו מעולם.

הפלזמות של סאמסונג פשוט מוצר גרוע.
לצערי גם סדרות הלד (הראשונות שלהם לכל הפחות).

אני באופן אישי הייתי הולך על ה 5500... התלת הוא מיותר לחלוטין והאיכות שלה ממש לא רעה כמו שטוענים.
תחזיק איתה עד שתמות ואז תקנה חדשה.
לדעתי עשית טעות שלא לקחת אותה, לתקן את המכשיר שלך זה לא דבר נכון!

Segev784 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 67
הצטרף: אוקטובר 2014
שם מלא: Segev Gigi
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

האמת זו הפלזמה השניה שעברה בידיי של סמסונג שלא הצליחה לשרוד 3 שנים, הקודמת עלתה 23 אלף ש"ח לפני כעשור. אני מבין את טענתך אך אצלי בבית כן משתמשים בתלת מימד. תיקון המסך להנחתי עולה כמו מסך חדש, הם מצידם לא נחושים לעזור ולא ששים לתת שירות למוצרים שלהם, פיתרון התוספת עבור שידרוג הייתה אופציה שנדמה שהם היו צריכים לאחוז ב2 ידיים.

zaxxon82
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 302
הצטרף: דצמבר 2015
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 82 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

מרתיח, תתעקש לקבל זיכוי על הפלזמה או שווה ערך ללא פשרות, החוק לצידך. במקרה שלי גם F5500 עם פס כל הסיפור גם לקח כחודשיים ובסוף קיבלתי זיכוי כספי מלא. סמליין מספקת שרות גרוע של מדינת עולם שלישי ולכן לא שווה להוסיף שקל על אחריות יבואן רשמי.
תפנה גם לסמסונג ישראל, לי הם סייעו מול היבואן.

Segev784 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 67
הצטרף: אוקטובר 2014
שם מלא: Segev Gigi
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

רשמתי להם תגובה לאחד מהפרסומים שלהם בפייסבוק. העמוד שלהם חסום מפרסום הודעה. נראה לאן זה יתקדם. תודה!

zaxxon82
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 302
הצטרף: דצמבר 2015
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 82 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

@Segev784
·שלח להם הודעה פרטית בפייסבוק מסנג'ר

Segev784 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 67
הצטרף: אוקטובר 2014
שם מלא: Segev Gigi
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

אשלח עכשיו. תודה!

istarmini
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-15K
חבר במועדון ה-15K
הודעות: 16943
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 1001 פעמים
קיבל תודות: 2180 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

ahersko כתב:תספר את זה לטלHD שיש לו 8 פאזמות של סאמסונג שלא התקלקלו מעולם.

הפלזמות של סאמסונג פשוט מוצר גרוע.
לצערי גם סדרות הלד (הראשונות שלהם לכל הפחות).

אני באופן אישי הייתי הולך על ה 5500... התלת הוא מיותר לחלוטין והאיכות שלה ממש לא רעה כמו שטוענים.
תחזיק איתה עד שתמות ואז תקנה חדשה.
לדעתי עשית טעות שלא לקחת אותה, לתקן את המכשיר שלך זה לא דבר נכון!
...
·

יש לי אחת בת 9 עובדת כמו שעון שוויצרי.

Segev784 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 67
הצטרף: אוקטובר 2014
שם מלא: Segev Gigi
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

בגדול אין לי שום טענה כלפי סמסונג כיצרנית. אני חושב שכתמורה לשקל לסמסונג יש מוצרים מעולים ויש לי 50h6400 בחדר שינה שאני מרוצה ממנו מאוד. הבעיה היא היבואן הרשמי.

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

אכן יש בעיה סדרתית עם הרבה דגמי פלזמות שלהם. יש כאן די הרבה חברים שהלך להם פאנל בסדרות C5XX , E5XX וב- F5XX.
אצלי ההורים שלי יש 50B550 שעדיין עובדת ללא שום תקלה נראה לי מעל לשש שנים, אבל זה כמובן לא פרמטר לכלום. גם לחבר ממש טוב הלכה לעולמה פלזמה 51E550 עם פסים על הפאנל כמה חודשים לפני תום האחריות.
לגבי איכות האחריות - לא מפתיע אותי האמת. מצער מאד, אבל לא מפתיע. כנראה שככה זה נראה שהיבואן רק מייבא את המוצרים וזורק את השירות לקוחות והטיפול באחריות לקבלן משנה שלו. הייבוא אולי רשמי - אבל השירות לא. כבר רשמתי במשך השנים כאן שלדעתי זו חוצפה שהיבואן מעביר את הלקוחות שלו לטיפול אצל גורם שלישי איתו לא עשיתי בכלל עסקה ואין לי שום רצון או יכולת לשבור איתו את הראש.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

oris74
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 9150
הצטרף: נובמבר 2010
שם מלא: אורי
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 1102 פעמים
קיבל תודות: 916 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

לי דווקא היתה חוויה חיובית איתם עם מסך פלאזמה אהוב שנשבר (באשמתי) - שירות מהיר ויעיל.

אני ממליץ בלי קשר לעשות ביטוח תכולה ואז ניתן לקבל פיצוי הוגן מחברת הביטוח.

MarioMan
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 3538
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: יונתן פת-יה
מיקום: תל-אביב
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 195 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

לגבי נושא התלת מימד שהיה חסר במסך שהוצע לך אתה צודק 100% - לגבי זה שהביקורות צוננות - זה נתון שאי אפשר לקחת בתור פרמטר בקבלת ההחלטה כי הביקורות מעצם היותן ביקורות, ולא מדידות (על אף שבאלו המקצועיות יותר כן נכללות מדידות, אבל גם אז - שיטת וציוד הבדיקה יכולים להשפיע על התוצאות) הן עניין של השקפה.

גם ההצעה השניה לא נשמעת בלתי סבירה - אולי היא לא עדיפה לך (לא מאשים אותך - אני גם לא הייתי מעוניין לרדת בגודל) אבל היא בהחלט בתחום הסבירות.

לגבי זמני ההמתנה אתה כאמור צודק וזו התנהלות לקויה, וכמו ש-jacko-il כתב זו בעיתיות שכנראה נובעת מהעברת השירות לצד ג', מה שאולי יותר זול אבל בסופו של דבר מסבך את העסק בהתנהלות שלהם ביניהם ומכך גם בהתנהלות שלהם מול הלקוח הסופי.

מה שאותי מעניין לאור כל המצב הזה של חברות צד ג' שנותנות שירות למוצרים שיובאו ע"י היבואן הרשמי הוא מה בעצם היתרון של יבוא רשמי בתחום זה בימינו? הרי באותה מידה שסמליין משלמים כסף לאותה חברת אלקטרוניק פרו, גם יבואן לא רשמי, כמו י.שלום או דיוידי סנטר (מקווה שאני לא טועה בשם) יכול להעסיק אותם בתור נותן השירות שלו וכך אפשר להגיד שקיבלנו בעיקרון את אותו השירות (והמוצר הוא גם ככה אותו מוצר, למעט נושא התפריטים בעברית).
Vermoze - Innovative Technology Solutions Ltd.

Segev784 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 67
הצטרף: אוקטובר 2014
שם מלא: Segev Gigi
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

יכול להיות שאתה צודק, אך כמו שכבר הסכמנו ההצעות לא התאימו לדרישות שלי. העניין האמיתי הוא לא החלופות כמו החוסר מענה מצד ״המעבדה״ בכל מקרה כרגע ע״פ המלצתו של Zaxxon82 פניתי לפייסבוק של סמסונג ישראל שהם כנראה חלק מן הפיקוח על היבואנים והמשווקים בנציגות סמסונג העולמית ויצר איתי קשר תוך זמן קצר בחור נחמד מסמליין. אז יכול להיות שזה יתפתח למקום טוב יותר

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #14 

מעניין מאד לראות מה ייצא מזה. מקווה מאד שסמסונג תתערב ותעזור לפתור את הבעיה לשביעות רצונך, רק מצער מאד שזה מה שלקוח צריך לעבור כדי לקבל שירות בסיסי ומובן מאליו כמו אחריות על מוצר.
בכל אופן טוב לדעת שלא הכל אבוד ושלפחות יצירת קשר עם סמסונג ישראל אפשרית ושהם עוזרים להזיז ענינים.
בהצלחה במאבק ונשמח לעדכונים נוספים.

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”