שלום לכולם . בהמצלת הפורום ,רכשתי לפני שנתיים וחצי מסך פלמה סמסונג 51 אינצ מדגם F5500 כמו קודמיי בפורום ,הופיע פס על המסך שדרש הפעלת אחריות. ב24/02 שזה כחודש אחורה סמסונג לקחו את המסך ל"תיקון" , כשבוע לאחר מכן יצרה איתי נציגה מהמעבדה וטענה כי הם אינם יכולים לתקן תקלת מסך והציעה לי כ"פיצוי" מסך גדול יותר 55J5500 , מסך שהוא אינו תלת מימד ועם ביקורות צוננות ביותר , סירבתי להצעה וביקשתי שיציעו לי מסך עם תלת מימד, אף בתוספת תשלום לעד 60 אינצ, הבטיחה בדיקה ,שאולי בכל זאת יוכלו לתקן את המסך שלי ושתחזור אליי עד יומיים.
לאחר המתנה מרובה של כמה ימים, התקשרתי לשירות של אלקטרוניק פרו לבדיקה מדוע לא חזרו אליי, נציגה אחרת טענה שרק מהמעבדה יכולים לחזור אליי בנושא ויחזרו אליי עד יומיים נוספים . התקשרתי שוב כעבור שלושה ימים הנציגה מהמעבדה הועילה בטובה לחזור אליי עוד באותו היום , הפעם הציעה 48H6400 מעודפים ומצלמה כ"פיצוי" כשסירבתי הציעה לבדוק שוב באם אפשר לתקן את המסך שלי ,הסכמתי, הבטיחה לחזור אליי עד למחרת. עברו 7 ימים מאז ניסיתי ליצור קשר עם המעבדה מספר פעמים אך ללא מענה. התקשרתי לשירות וביקשתי לאסוף את המסך החליפי שהשאירו כאן משום שאני מתכוון לרכוש מסך חדש.
כרגע עבר שבוע נוסף ואין עונה ואין שומע. (היום נלקח המסך החליפי, כמובן שלא שום בדיקה מצידם או שאלות מצידם)
סיפור ההתנהלות הארוך והמפורט היה לצורך המחשה של מלחמת ההתשה והחוסר אונים.
מעניין לעניין . אשמח לדעת איפה אפשר לקנות 65K700 של אייסנס.
תודה לכולם.
באם חשבת להשקיע בסמליין כיבואן סמסונג רשמי- כדאי שתקרא
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
תספר את זה לטלHD שיש לו 8 פאזמות של סאמסונג שלא התקלקלו מעולם.
הפלזמות של סאמסונג פשוט מוצר גרוע.
לצערי גם סדרות הלד (הראשונות שלהם לכל הפחות).
אני באופן אישי הייתי הולך על ה 5500... התלת הוא מיותר לחלוטין והאיכות שלה ממש לא רעה כמו שטוענים.
תחזיק איתה עד שתמות ואז תקנה חדשה.
לדעתי עשית טעות שלא לקחת אותה, לתקן את המכשיר שלך זה לא דבר נכון!
הפלזמות של סאמסונג פשוט מוצר גרוע.
לצערי גם סדרות הלד (הראשונות שלהם לכל הפחות).
אני באופן אישי הייתי הולך על ה 5500... התלת הוא מיותר לחלוטין והאיכות שלה ממש לא רעה כמו שטוענים.
תחזיק איתה עד שתמות ואז תקנה חדשה.
לדעתי עשית טעות שלא לקחת אותה, לתקן את המכשיר שלך זה לא דבר נכון!
- Segev784 (פותח השרשור)
- חבר פעיל
- הודעות: 67
- הצטרף: אוקטובר 2014
- שם מלא: Segev Gigi
- נתן תודות: 1 פעם
- קיבל תודות: 4 פעמים
האמת זו הפלזמה השניה שעברה בידיי של סמסונג שלא הצליחה לשרוד 3 שנים, הקודמת עלתה 23 אלף ש"ח לפני כעשור. אני מבין את טענתך אך אצלי בבית כן משתמשים בתלת מימד. תיקון המסך להנחתי עולה כמו מסך חדש, הם מצידם לא נחושים לעזור ולא ששים לתת שירות למוצרים שלהם, פיתרון התוספת עבור שידרוג הייתה אופציה שנדמה שהם היו צריכים לאחוז ב2 ידיים.
- istarmini
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 16943
- הצטרף: יולי 2008
- נתן תודות: 1001 פעמים
- קיבל תודות: 2180 פעמים
·ahersko כתב:תספר את זה לטלHD שיש לו 8 פאזמות של סאמסונג שלא התקלקלו מעולם.
הפלזמות של סאמסונג פשוט מוצר גרוע.
לצערי גם סדרות הלד (הראשונות שלהם לכל הפחות).
אני באופן אישי הייתי הולך על ה 5500... התלת הוא מיותר לחלוטין והאיכות שלה ממש לא רעה כמו שטוענים.
תחזיק איתה עד שתמות ואז תקנה חדשה.
לדעתי עשית טעות שלא לקחת אותה, לתקן את המכשיר שלך זה לא דבר נכון!...
יש לי אחת בת 9 עובדת כמו שעון שוויצרי.
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
אכן יש בעיה סדרתית עם הרבה דגמי פלזמות שלהם. יש כאן די הרבה חברים שהלך להם פאנל בסדרות C5XX , E5XX וב- F5XX.
אצלי ההורים שלי יש 50B550 שעדיין עובדת ללא שום תקלה נראה לי מעל לשש שנים, אבל זה כמובן לא פרמטר לכלום. גם לחבר ממש טוב הלכה לעולמה פלזמה 51E550 עם פסים על הפאנל כמה חודשים לפני תום האחריות.
לגבי איכות האחריות - לא מפתיע אותי האמת. מצער מאד, אבל לא מפתיע. כנראה שככה זה נראה שהיבואן רק מייבא את המוצרים וזורק את השירות לקוחות והטיפול באחריות לקבלן משנה שלו. הייבוא אולי רשמי - אבל השירות לא. כבר רשמתי במשך השנים כאן שלדעתי זו חוצפה שהיבואן מעביר את הלקוחות שלו לטיפול אצל גורם שלישי איתו לא עשיתי בכלל עסקה ואין לי שום רצון או יכולת לשבור איתו את הראש.
אצלי ההורים שלי יש 50B550 שעדיין עובדת ללא שום תקלה נראה לי מעל לשש שנים, אבל זה כמובן לא פרמטר לכלום. גם לחבר ממש טוב הלכה לעולמה פלזמה 51E550 עם פסים על הפאנל כמה חודשים לפני תום האחריות.
לגבי איכות האחריות - לא מפתיע אותי האמת. מצער מאד, אבל לא מפתיע. כנראה שככה זה נראה שהיבואן רק מייבא את המוצרים וזורק את השירות לקוחות והטיפול באחריות לקבלן משנה שלו. הייבוא אולי רשמי - אבל השירות לא. כבר רשמתי במשך השנים כאן שלדעתי זו חוצפה שהיבואן מעביר את הלקוחות שלו לטיפול אצל גורם שלישי איתו לא עשיתי בכלל עסקה ואין לי שום רצון או יכולת לשבור איתו את הראש.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
- oris74
- חבר במועדון HT
- הודעות: 9150
- הצטרף: נובמבר 2010
- שם מלא: אורי
- מיקום: אשקלון
- נתן תודות: 1102 פעמים
- קיבל תודות: 916 פעמים
- MarioMan
-
- עוסק בתחום
- הודעות: 3538
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: יונתן פת-יה
- מיקום: תל-אביב
- נתן תודות: 19 פעמים
- קיבל תודות: 195 פעמים
לגבי נושא התלת מימד שהיה חסר במסך שהוצע לך אתה צודק 100% - לגבי זה שהביקורות צוננות - זה נתון שאי אפשר לקחת בתור פרמטר בקבלת ההחלטה כי הביקורות מעצם היותן ביקורות, ולא מדידות (על אף שבאלו המקצועיות יותר כן נכללות מדידות, אבל גם אז - שיטת וציוד הבדיקה יכולים להשפיע על התוצאות) הן עניין של השקפה.
גם ההצעה השניה לא נשמעת בלתי סבירה - אולי היא לא עדיפה לך (לא מאשים אותך - אני גם לא הייתי מעוניין לרדת בגודל) אבל היא בהחלט בתחום הסבירות.
לגבי זמני ההמתנה אתה כאמור צודק וזו התנהלות לקויה, וכמו ש-jacko-il כתב זו בעיתיות שכנראה נובעת מהעברת השירות לצד ג', מה שאולי יותר זול אבל בסופו של דבר מסבך את העסק בהתנהלות שלהם ביניהם ומכך גם בהתנהלות שלהם מול הלקוח הסופי.
מה שאותי מעניין לאור כל המצב הזה של חברות צד ג' שנותנות שירות למוצרים שיובאו ע"י היבואן הרשמי הוא מה בעצם היתרון של יבוא רשמי בתחום זה בימינו? הרי באותה מידה שסמליין משלמים כסף לאותה חברת אלקטרוניק פרו, גם יבואן לא רשמי, כמו י.שלום או דיוידי סנטר (מקווה שאני לא טועה בשם) יכול להעסיק אותם בתור נותן השירות שלו וכך אפשר להגיד שקיבלנו בעיקרון את אותו השירות (והמוצר הוא גם ככה אותו מוצר, למעט נושא התפריטים בעברית).
גם ההצעה השניה לא נשמעת בלתי סבירה - אולי היא לא עדיפה לך (לא מאשים אותך - אני גם לא הייתי מעוניין לרדת בגודל) אבל היא בהחלט בתחום הסבירות.
לגבי זמני ההמתנה אתה כאמור צודק וזו התנהלות לקויה, וכמו ש-jacko-il כתב זו בעיתיות שכנראה נובעת מהעברת השירות לצד ג', מה שאולי יותר זול אבל בסופו של דבר מסבך את העסק בהתנהלות שלהם ביניהם ומכך גם בהתנהלות שלהם מול הלקוח הסופי.
מה שאותי מעניין לאור כל המצב הזה של חברות צד ג' שנותנות שירות למוצרים שיובאו ע"י היבואן הרשמי הוא מה בעצם היתרון של יבוא רשמי בתחום זה בימינו? הרי באותה מידה שסמליין משלמים כסף לאותה חברת אלקטרוניק פרו, גם יבואן לא רשמי, כמו י.שלום או דיוידי סנטר (מקווה שאני לא טועה בשם) יכול להעסיק אותם בתור נותן השירות שלו וכך אפשר להגיד שקיבלנו בעיקרון את אותו השירות (והמוצר הוא גם ככה אותו מוצר, למעט נושא התפריטים בעברית).
Vermoze - Innovative Technology Solutions Ltd.
- Segev784 (פותח השרשור)
- חבר פעיל
- הודעות: 67
- הצטרף: אוקטובר 2014
- שם מלא: Segev Gigi
- נתן תודות: 1 פעם
- קיבל תודות: 4 פעמים
יכול להיות שאתה צודק, אך כמו שכבר הסכמנו ההצעות לא התאימו לדרישות שלי. העניין האמיתי הוא לא החלופות כמו החוסר מענה מצד ״המעבדה״ בכל מקרה כרגע ע״פ המלצתו של Zaxxon82 פניתי לפייסבוק של סמסונג ישראל שהם כנראה חלק מן הפיקוח על היבואנים והמשווקים בנציגות סמסונג העולמית ויצר איתי קשר תוך זמן קצר בחור נחמד מסמליין. אז יכול להיות שזה יתפתח למקום טוב יותר
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
מעניין מאד לראות מה ייצא מזה. מקווה מאד שסמסונג תתערב ותעזור לפתור את הבעיה לשביעות רצונך, רק מצער מאד שזה מה שלקוח צריך לעבור כדי לקבל שירות בסיסי ומובן מאליו כמו אחריות על מוצר.
בכל אופן טוב לדעת שלא הכל אבוד ושלפחות יצירת קשר עם סמסונג ישראל אפשרית ושהם עוזרים להזיז ענינים.
בהצלחה במאבק ונשמח לעדכונים נוספים.
בכל אופן טוב לדעת שלא הכל אבוד ושלפחות יצירת קשר עם סמסונג ישראל אפשרית ושהם עוזרים להזיז ענינים.
בהצלחה במאבק ונשמח לעדכונים נוספים.